PARP | Wspieramy e-Biznes | Portal Innowacji | Akademia PARP | KSU | EEN | Narodowy Program Przedsiębiorczości | Inwestycja w kadry | Pozostałe portale
 

Strefa Pracodawcy

Zobacz jak wygląda sytuacja na rynku pracy, dlaczego warto rozpocząć program edukacyjny i jak to zrobić.

Dobre Praktyki

Zapraszamy do zapoznania się z ciekawymi i inspirującymi przykładami owocnej współpracy ze szkołami i uczelniami.

Infografika

okladka
download

Konkurs Pracodawca Jutra

Zapraszamy Państwa na bezpłatny warsztat: "Jak budować wizerunek pracodawcy".

Zastanawialiście się kiedyś Państwo czy Employer Branding jest dla niewielkiej firmy? Szkolenie pokaże, że to nie budżet determinuje nasze działania, a „jedynie” pomysł i niegasnąca motywacja. Jak małym kosztem można uzyskać naprawdę duży efekt: zainteresować „trudną” grupę docelową, pokazać w niebanalny sposób atrybuty marki, czy zbudować wiarygodną i spójną komunikację? O tym na warsztacie.

Zapraszamy Państwa 9 czerwca br. (czwartek) do Warszawy. Warsztat odbędzie się w JM Tower, w godzinach:10.00 - 16.00. Warsztat jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Potwierdzenie udziału proszę przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Podczas warsztatu sporo czasu poświęcimy narzędziom EB. Będzie o targetowaniu, Employee Value Proposition czy dobieraniu narzędzi komunikacji. Zapraszamy do zapoznania się z założeniami i programem warsztatu.

Adresatami warsztatu
są przedstawiciele firm, szczególnie małych i średnich, zainteresowani budowaniem wizerunku pracodawcy z wyboru oraz laureaci i przedstawiciele firm biorących udział w konkursie Pracodawca Jutra.

Warsztat poprowadzi Daria Siwka
- ekspert budowania wizerunku pracodawcy z ponad 10-letnim doświadczeniem w obszarach HR i marketing. Specjalizuje się w projektowaniu EVP, w budowaniu narzędzi pod zróżnicowane grupy docelowe a także we wdrażaniu strategii wizerunkowej. Autorka bloga bardzohr.pl, poświęconego budowaniu wizerunku, a także licznych artykułów publikowanych w pismach branżowych. Prowadzi agencję bardzoHR - Employee&Employer Branding.