PARP | Wspieramy e-Biznes | Portal Innowacji | Akademia PARP | KSU | EEN | Narodowy Program Przedsiębiorczości | Inwestycja w kadry | Pozostałe portale
 

Strefa Pracodawcy

Zobacz jak wygląda sytuacja na rynku pracy, dlaczego warto rozpocząć program edukacyjny i jak to zrobić.

Dobre Praktyki

Zapraszamy do zapoznania się z ciekawymi i inspirującymi przykładami owocnej współpracy ze szkołami i uczelniami.

Infografika

okladka
download

Konkurs Pracodawca Jutra

Za nami warsztat PARP kierowany do firm zainteresowanych udziałem w konkursie Pracodawca Jutra.  

W czwartek, 9 czerwca spotkaliśmy się, aby porozmawiać o budowaniu wizerunku pracodawcy. W warsztatach wzięli udział zarówno przedstawiciele firm małych i średnich, jak i dużych: uczestnicy oraz laureaci konkursu Pracodawca Jutra zainteresowani budowaniem wizerunku pracodawcy z wyboru. Spotkanie poprowadziła Daria Siwka - ekspert budowania wizerunku pracodawcy z agencji bardzoHR, autorka bloga bardzohr.pl, a także wykładowca pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z EB (AGH, Kraków).

Posługując się licznymi przykładami z rynku prowadząca pokazała, czym jest targetowanie oraz Employee Value Proposition.  Sporo czasu zostało również poświęcone doborowi narzędzi komunikacji w działaniach EB. Na zakończenie warsztatów uczestnicy mogli sprawdzić swoją wiedzę w praktyce.

Było ciekawie i inspirująco. Warsztaty pokazały, że w budowaniu wizerunku pracodawcy najważniejszy jest pomysł i motywacja, a mały budżet nie przeszkadza w uzyskaniu dużego efektu: niebanalnego pokazania atrybutów marki pracodawcy i stworzenia wiarygodnej i spójnej komu
nikacji.